Zanim zniknę chciałabym...

sobota, 21 marca 2015

...działać w blogosferze. SHARE WEEK 2015

Z bloga Andrzeja Tucholskiego



Blogosfera jest fajna, bo Ci wszyscy ludzie nawzajem siebie czytają, komentują, udzielają rad i wzajemnie polecają. Czymś takim ostatnim jest właśnie Share Week, w tym roku to już czwarta edycja. Dlatego ja też do tego grona dołączę.
Blogami polecanymi przeze mnie są:

Dr Lifestyle

Blog o zdrowym trybie życia, ćwiczeniach, realizacji planów i postanowień. I ogólnie o życiu dwojga pozytywnie zakręconych ludzi i ich kota, najpiękniejszego na świecie i jedynego jakiego lubię. Przynajmniej ja to tak odbieram. Mega pozytywny, daje kopa do działania, inspiruje. Zawsze czekam na kolejną notkę, ciekawa co tym razem Monika wymyśli.

On i ja, czyli małżeński dialog

Czy małżeństwo jest nudne i przewidywalne? Czy wiek określony przez PESEL jakoś nas hamuje? Blog zwariowanej żony, który wnosi do mojego życia humor oraz pokazuje, że pozytywne wariaty są wśród nas i najlepiej być sobą.

Moje wypieki

Dzięki Dorocie odkryłam swoją miłość do ciast i ciasteczek i to nie tylko do ich jedzenia ;) Jej przepisy są idealne, super wychodzą, a ja to lubię robić. Za co moje otoczenie jest bardzo wdzięczne, bo je dokarmiam łakociami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz